poniedziałek, 20 lutego 2017

.podsumowanie pierwszej fazy.

Dziewczyny!
Rezultaty pierwszej fazy są zdumiewające. Po dwóch tygodniach diety South Beach, a co za tym idzie głównie po dwóch tygodniach bez cukru - schudłam 5,5 kg, a w pasie zniknęło 6 cm.
Jak się czuję? Rewelacyjnie. Zapotrzebowanie mojego organizmu na cukier faktycznie się unormowało. Teraz czuję kiedy mam dość. Jak zjadłam za duże ciastko, od razu było mi niedobrze od zbyt dużej ilości cukru. Samopoczucie się poprawiło i mam więcej energii.
Teraz następuje faza druga, w trakcie której nadal stosuję się do określonej listy produktów, które mogę spożywać. Tym razem jest ich więcej. 




Jak widać, lista jest dosyć spora - ta faza jest fazą przejściową, która przygotowuje nas do normalnego odżywiania. Jak widać, można sobie pozwolić na dość dużo.
Oczywiście wszystko z umiarem.
U mnie druga faza trwa już ponad tydzień. Najważniejsze u mnie jest nie dodawanie cukru, kiedy nie jest to konieczne. Ograniczyłam też alkohol i fastfoody. Od czasu do czasu pozwalam sobie na grzeszek. 
Przy każdej diecie trzeba pamiętać żeby nie dać się zwariować i słuchać sygnałów jakie nam daje organizm. Nie ma sensu się katować - nie po to się odchudzamy, żeby być nieszczęśliwe i zmierzłe.
Stawiam też na ruch. Uruchomiłam rowerek stacjonarny męża. Skoro tak bardzo nie chce go schować do piwnicy - bo na nim nie jeździ- to ja postanowiłam go używać, żeby nie stał bezczynnie.
Dodatkowo kontynuuje ćwiczenia z moją aplikacją Wyzwanie 30 dni.
Czuję, że moja kondycja jest dużo lepsza, a najlepiej widzę to po tym, że robię pompki. Damskie, bo damskie - ale wykonuję je poprawnie i zrobię na razie 10. Wcześniej nie dałam rady nawet jednej.
Myślę, że to jest sukces.
W tym tygodniu się nie ważyłam, bo mam okres, a co za tym idzie po pierwsze czuję się totalnie do kitu, a po drugie nabrałam wody - więc wolę sobie nie fundować załamania, że jednak waga poszła w górę, Zważę się w sobotę i dam znać jak rezultaty.


8 komentarzy:

  1. Super aż trudno uwierzyć! Muszę poczytać więcej o tej diecie:) czekam na sobotę, Mati

    OdpowiedzUsuń
  2. Odstawienie cukru nie jest łatwe, ale daje niesamowite efekty. Naprawdę warto. Człowiek odkrywa, że wcale go tyle nie potrzebuje, a organizm się od razu odwdzięcza za tą zmianę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u mnie było podobnie - nie jadłam i żyłam i szczerze mi go nie brakowało. A jak jednego dnia pozwoliłam sobie na zbyt wiele to pragnienie wróciło.. ;/

      Usuń
  3. W moim przypadku było zupełnie inaczej, kiedy odstawiłam cukier organizm wariował, zawroty głowy, zwiększone łaknienie. Wytrzymałam dwa tygodnie.Nie wiem dlaczego tak się działo?

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku było zupełnie inaczej, kiedy odstawiłam cukier organizm wariował, zawroty głowy, zwiększone łaknienie. Wytrzymałam dwa tygodnie.Nie wiem dlaczego tak się działo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest detoks, boli bo zabrałaś organizmowi to co uwielbiał- cukier!
      Pytanie czy odstawiałaś całkowicie? Czy jadłaś owoce? Jak to wyglądało?

      Usuń
  5. 32 year-old Research Assistant II Randall Klejin, hailing from Cookshire enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Vacation. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Alfa Romeo 6C 2500 Competizione. przydatne tresci

    OdpowiedzUsuń