wtorek, 28 lutego 2017

.fitprzepisy: ryba z marchewką

Na dzisiejszy post przygotowałam dla Was jeden z moich ulubionych, bardzo szybkich przepisów. Akurat dzisiaj gotowałam z mężem na zapas na najbliższe dni. Na jutro - danie postne: ryba z marchewką i na czwartek kurczak w warzywach. Mamy również trzecie danie: chilli con carne, ale o nich napiszę w kolejnym poście.

Przepis: Ryba z marchewką.

Składniki: filet z ryby - ja akurat mam morszczuka, 3 marchewki, cebula, łyżka masła klarowanego.

Ostatnio zaczęłam stosować masło klarowane. Mimo wysokiej, jak na mój gust, ceny - jest niezwykle wydajne. Co najważniejsze, jest dużo zdrowsze niż zwykłe masło, a w przypadku tego dania bardzo pożądany i przydatny jest maślanym posmak.
Masło klarowane posiada wiele drogocennych właściwości zdrowotnych. Przede wszystkim nie podnosi cholesterolu we krwi, a na dodatek zawiera kwas masłowy, który działa przeciwnowotworowo. Masło klarowane jest bogate w witaminy A, D, E i K, które są dobrze wchłaniane,a także wpływa na regulacje naszego układu hormonalnego.





Ok, więc zaczynamy. Rozmrożonego fileta skrapiamy sokiem z cytryny, solimy i dodajemy pieprzu. Na patelni rozgrzewamy masło klarowanego i podsmażąmy cebulę na złocisty kolor i następnie dodajemy startą marchewkę. Dokładamy rybę i dusimy. Doprawiamy do smaku i gotowe.
Można podawać to z kaszą jaglaną. Pychotka!

A nie mówiłam, że będzie szybko ?:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz